1. W jaki sposób można złożyć zamówienia na wynajem/podstawienie kontenera?
Zamówienia można składać drogą telefoniczną, sms-owo, oraz mailowo.
2. Gdzie i w jaki sposób można uzyskać szczegółowe informacje związane z oferowaną usługą?
Szczegółowe informacje na temat naszych ofert znajdą Państwo na stronie internetowej oraz pod nr telefonu 501 121 488.
3. Jak długo kontener może stać u klienta i jakie są konsekwencje przetrzymania go?
Kontenery które postawiamy mogą stać max. 7 dni, po tym czasie zostaje naliczana dodatkowa opłata, tj. 5zł za każdy dzień przetrzymania kontenera.
4. O ile wcześniej należy zamówić kontener, by móc go dostarczyć w terminie najbardziej dogodnym dla klienta?
Im wcześniej, tym lepiej! Najczęściej kontener jest podstawiany następnego dnia roboczego. Istnieje również możliwość podstawienia w dniu zamówienia jednak wiąże się to z większymi kosztami.
5. Czy przy stałej współpracy można liczyć na korzystniejszą cenę?
Przy stałej współpracy nie można liczyć na korzystniejsza cenę.
6. O ile wcześniej należy zgłosić odbiór lub wymianę kontenera?
Odbiór lub wymianę kontenera należy zgłaszać dzień wcześniej aby mieć 100% pewność, że kontener zostanie odebrany w dogodnym dla nas terminie.
7. Jaka forma płatności jest akceptowana?
Akceptowanymi formami płatności w naszej firmie jest:
- płatność gotówką przy podstawieniu,
- przedpłata przelewem
8. Jakie są wymiary poszczególnych kontenerów?
Proszę przejść do zakładki „
kontenery”.
9. Czy istnieje możliwość dostarczenia kontenera w dniu zamówienia z jakimi kosztami wiąże się taka usługa?
Oczywiście, istnieje taka możliwość. W takim wypadku dopłata do zamówienia wynosi 50zł.
10. Czy firma jest w stanie podstawić kontener na drodze publicznej?
Tak, jednak klient jest zobowiązany samodzielnie uzyskać pozwolenie na zajęcie pasa ruchu.
Takie pozwolenie można uzyskać u zarządcy drogi.
11. Jakie czynności wliczone są w cenę usługi?
W cenę usługi wliczone jest podstawienie kontenera, odbiór kontenera oraz utylizacja odpadów w nim zamieszczonych.
12. Czy istnieje możliwość załadunku kontenera na miejscu?
Tak, istnieje taka możliwość. Maksymalny czas załadunku 1godz.
13. Jakie odpady zaliczają się do gruzu, a które są traktowane jako odpady mieszane?
GRUZ: odpady betonowe z cegły lub ceramiki( gruzem nie są płyty kartonowo-gipsowe)
ŚMIECI: odpady po remoncie, budowlane, zielone oraz stare meble i pozostałe odpady
14. Czy istnieje możliwość zamówienia kontenera na papę/azbest?
Istnieje taka możliwość. Cena takiego zamówienia składa się z II części:
I – 250zł transportu
II – opłata za materiał która jest uzależniona od jego wagi (patrz cennik)
15. Ile ton mieści się w konkretnym kontenerze?
Tych informacji nie da się precyzyjnie określić ponieważ to wszystko zależy od materiału jaki się w kontenerze będzie znajdował.
16. Czy istnieje możliwość zamówienia kontenera wraz z ekipą, która załaduje go?
Zamówienie takie należy zgłosić 2 dni wcześniej. Usługa ta wiąże się z naliczeniem dodatkowej opłaty.
17. Czy firma zajmuje się również sprzątaniem piwnic/strychów?
Nasza ekipa jest z stanie posprzątać Państwa piwnicę, strych, garaż etc. z zalegających gratów oraz innych niepotrzebnych rzeczy. W sprawie wyceny oraz omówienia szczegółów prosimy o kontakt telefoniczny dostępny na stronie.
18. Jakiej wielkości są samochody, czy istnieje możliwość wjazdu w wąskie uliczki, bramy bądź małe podwórka?
Dysponujemy flotą różnych pojazdów, które są w stanie dojechać nawet w niedostępne miejsca. Informację o niedogodnościach i ograniczeniach jakie mogą spotkać kierowcę należy zgłaszać przy zamówieniu.
19. Od czego uzależniona jest cena podstawienia/wynajmu kontenera?
Cena uzależniona jest od terminu podstawienia kontenera/ów, wielkości kontenerów oraz odpadów jakie mają być w nich składowane.
20. Czy firma zajmuje się również wywozem odpadów zielonych (gałęzi, drzew)?
Nasza firma również zajmuje się wywozem odpadów zielonych. W celu ustalenia szczegółów oraz ceny proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.